onsdag 11 mars 2009

2½ års kontroll

Idag var det ännu en dag med tider att passa. 9,00 var det besök på BVC 2½ års koll med talprov och det var inga problem för våran dam, det var också lite plock med diverse små saker, samt vägning och mätning hela 13 kg och 90 cm lång. S var lite besviken på besöket för hon ville träffa doktorn samt väga lilla S. När vi var klara bar det av till mormor där blev det fika och mat och lite lek. Nästa pass var att åka hem för att möta syrran i skolan 13.00.

Medan jag nu skriver är det disco bredvid mig av tre töser.
Nu måste jag laga mat och sedan skall jag gå och titta på kläder (Capricollection) och ta en fika med frends. Förresten jag kan verkligen rekomendera dessa kläder finns säljare i Dala-Järna.
Jag hoppas jag är tillbaka ikväll en sväng ha det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina besökare
Totalt:
Idag: