tisdag 10 mars 2009

Trevligt besök

Idag fick vi besök från grannbyn, en kusin och hennes son, vi fikade och lekte på golvet. Men framför allt snackade en hel del om ditt och datt. Mycket härlig kusin som jag önskade vi bodde närmare. Eftermiddagen blev det städning och ihopplockning samt plocka in tvätt.

´Vet Ni nästa vecka åker familjen på semester till Idrefjäll med en annan familj det ska bli trevligt. Det blir mitt livs första skidsemester. Jag bör nog börja tänka på packningen för resan, tänka er med packning, vi har lånat en släpvagn. Just nu känner jag mig lite nervig för detta men det ordnar sig det gör det alltid. Bara vi klarar oss från vinterkräksjukan som går för fullt på skolan. Nu ska jag titta på mästarnas mästare jag håller på Elofsson. God natt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mina besökare
Totalt:
Idag: