torsdag 8 januari 2009

8 januari

Den 8 januari 1997 var den största och bästa dagen i mitt liv. Då föddes min första dotter. Hon har verkligen förändrat mitt liv på många sätt. I dag fyller hon 12 år. Så idag blir det familjekalas övriga har vi välkomnat till helgen på kaffe och tårta.

Mina fem döttrar är det mest fantastiska jag har och som hänt mej.

I övrigt under två dagar tillbaka har jag funderat mycket på hur min blogg skall se ut men har inte hittat något resultat så det får fortsätta bli som det blir.
Kommer snart igen.

1 kommentar:

  1. Synd att vi nog missar den fantastiska tårtan som det brukar bjudas på (Barbitårta).
    Hälsa och krama din fantastiska dotter, vår stora lillkusin. Vi kommer så småningom.

    Inger med hela familjen

    SvaraRadera

Mina besökare
Totalt:
Idag: