torsdag 15 januari 2009

Hej igen nu var det några dagar sedan.

Dessa dagar har det inte hänt mycket, bara vara dagar kan man säga.

Många tankar på allt man skulle ha behövt och gjort.

Tänk hur man är... man sägar att man inte gör nått men ändå gör man jätte många saker.
Har ni tänkt på det.
Man går upp, klär sig, äter x antal gånger och lagar mat flera gånger om dagen. Jag sköter mina barn hela dagarna. Ja, man plockar och plockar och bloggar,..... mycket blir det varje dag ändå.

Just nu önskar jag lust till att fixa ofärdiga saker. Men har samtidigt många nya grejer på gång som jag vill börja med.

Vi bor ganska trångt i nuläget 2009, hade det varit förr i tiden hade det inte varit några problem. Skulle behöva flytta ihop lite tjejer men det är inte lätt när de är så ollika samt att vi har små rum för det. Klurar mycket för att lösa detta utan att bygga ut och om för tids nog har vi plats.

Dröm...tänk att få hit Matte och Willy.

1 kommentar:

  1. Du kommer säkert på nåt bra, det brukar du göra/Inger

    SvaraRadera

Mina besökare
Totalt:
Idag: