måndag 5 januari 2009

Carpe diem

Det gjorde jag idag. Hade inte tänkt att göra något. Och så plötsligt får jag lust att städa efter julen och plocka undan. Jag tog kök och hallen och tänkt att det var ett bra ryck, men jag bara fortsatte så det blev avdammat i hela huset och snabbt går det när man har lust.

Min man tog de tre stora kullorna på utflykt ( undrar lite var färden gick). De två små krypen sov i flera timmar snacka om skönt för båda parterna.

Livet är allt bra underligt just nu har jag jätte mycket ideer om ett och annat i hemmet, men hela tiden saknas tid och många gånger pengar. Men något nytt skall jag väll få till efter julen hoppas jag. Det blir nog vardagsrummet som skall få ett lyft på något sätt.


Ordspråk

Den som inte gör några misstag gör vanligtvis ingenting alls./


Nu måste jag ta hand om barnen mat och blöjor vi hörs.

1 kommentar:

  1. Det blir spännande att se vad du har för planer. Du är så händig och kreativ. Om du vill ha in räknare för besökare så får du fråga Emma, hon kan fixa det.

    Inger

    SvaraRadera

Mina besökare
Totalt:
Idag: